Search This Blog

13 July 2013

Ni Entri Baru Lepas Berbulan-bulan.

Ada orang kata aku lama tak update. So, tak ada tarikan dia nak baca blog aku ni. Jadi aku update lah kejap. Mana tau dia tertarik nak baca. Kan? Aku sebenarnya nak update banyak benda. Selalunya gagal. Sebab bila ada dalam kepala tapi asyik terlupa nak luahkan bila ada depan komputer. Benda ni orang panggil penyakit bloggerphodia. Penyakit yang ada pada bloggers mana mana pun. Sebenarnya ni aku update guna phone. Selamba. Sebab lama sangat tak update.

Jadi akhir kata, salam ramadhan dan nantikan entri baru.

p/s : puas dapat baca entri baru? Tertarik?

3 comments:

Chah said...

Tak rasa tertarik. Lebih kepada rasa lapar sekarang ni.

p/s: Write more often.

Unknown said...

Kenyang ni lps berbuka ~

Y said...

Tak ikhlas update ni namanya. Hahaha